Kimdir bu yorgun adam ?

São Tomé & Príncipe
Etrafındaki herşeyden yorulmuş yalnızlığın everest'ine ulaşmış beklentisiz yalnız ve çok yorgun bir ruha sahip genç bir beden var burda... Dünya dışında yaşayan sadece yazmayı seven biri...

Hacı bizde ne ararsan burda

14 Ağustos 2013 Çarşamba

Gitmek gerekir bazen...



Gitmek gerekir bazen

Zor olsa da vedalar

Terketmek gerekir bazen

Ardında bırakılsada hatıralar

--------İ.K.Y--------




Merhaba arkadaşlar çok ama çok uzun süre oldu görüşmeyeli bazen yazmak için biraz dolmak gerekiyor depoyu doldurup öyle geldim artık art arda yazılar gelecektir umarım...


Bu sefer biraz farklı bir yazı olacak sizler ve benim için uzun bir aradan sonra bilgisayar başında olmadan yazıyorum sizlere kağıdın kalemle mürekkeple buluşmasını özlemişim baya.

Şimdi tren harekete geçti. Evet sizlere trenden yazıyorum.

Bazen terketmek gerekiyor yaşadığın şehri. Benimde zamanım gelmişti.

Belli bir süreden sonra bu şehir sizi kaldıramayacak hale geliyor tabi sizde şehri kaldıramıyorsunuz. Şehrin sokakları dar geliyor evinizin duvarları üzerinize üzerinize geliyor hayat monotonlaşıyor her zaman yaptığım gibi bir yerde bir şey monotonlaşmaya başladıysa hemen kaçıyorum ordan.

İşte benim durum bundan ibaret.

Atladım trene gidiyoruz bakalım. Size yazasım geldi trene bindikten sonra.

Bu aralar kafam çok bulanık az dertleşelim kafamı dağıtıyım istedim.

Önceki yazılarımı okuyanlar bilirler bu hayatın benimle büyük sıkıntıları olduğunu...

O değilde tren yolculuğu ne kadar güzel ya şöyle camdan bakıyorum yemyeşil ağaçlar bir film şeridi gibi geçiyor tarlalardaki sarı ve yeşilin ahengi, o ayçiçekleri ne de güzel güneşe taparcasına dönmüş binlercesi...

Uzakta görünen küçük şirin köyler falan huzur veriyor seyretmesi bile...

Bu güzel manzaraları seyrederken arkada bıraktıklarımı o şehri bir nebze olsun unutuyorum. Ama bir süreliğine işte, hiçbir şey yaşananları unutturmaya yetecek güçte değil. Hafıza denilen şey sizce bize tanrı tarafından bahşedilmiş bir yetenek mi yoksa yunan mitolojisinde geçen prometheus'a her gün ölüp ölüp dirilme cezası gibi bir cezalandırma yöntemlerinden biri mi ?

Tamam tamam sustum bu aralar bazı şeyleri çok derine inip sorguluyorum...


Şöyle ufaktan bir giriş yapayım dedim artık arkası gelir...



Unutmayın ardımızda bıraktığımız her acı hatıra bizi geleceğe götüren gemiden atılmış bir çapadır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder